2 Ekim 2013 Çarşamba

ÇAY KUTULARI, BEŞİKLER, KUTULAR

Merhaba,

Geçtiğimiz ay eşimle evliliğimizin onikinci yılını tamamladık :) Eşime yıldönümü hediyesi olarak  yeni ofisinde kullanması için büyük boy bir kitap kutu hazırladım. Kutuyu önce kahveye boyadım, sonra üzerinin dekupajını yaptım. Dış kenarına hamurla ismini kabarttım, yağlıboyayla eskittim. Sayfa olması gereken kenarlara önce yaldız geçtim sonra az keten yağı ile incelttiğim burnt umber yağlıboyayı sürüp sayfa görüntüsü vermesi için tarakla üzerinden geçtim. Tüm kenar ve köşelere de yağlıboya eskitme yaptıktan sonra sprey vernikle vernikledim.






Bu aralar bebek nüfusu da patlamış bulunuyor :) Beşik siparişi veren verene :) Beşiklerde de stencil, dekupaj, hamur kabartma var. Zeynep Berre bebeğe pembe beşik




 Umut Eren bebeğe mavi beşik





Bu da tepsisi



Pembe mutfağa çay kutusu siparişi.. Fotoğrafta çok belli olmamış ama ortadaki gül kabarınca çok hoş durdu..





Bir çay kutusu siparişi daha..


Şimdilik bu kadar, çalışmaya devam ediyorum. Hepinize sevgiler, öpücükler.


10 yorum:

  1. Melike Hanım, eşinize hazırladığınız kutuya bayıldım. Birkaç ay sonra benim de 12. evlilik yıldönümüm. Hep hediye olarak hazır bir şeyler alıyordum. Bu yıl benim de hazırlayabileceğim konusunda beni uyandırdınız:)) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El emeği daha değerli ve özel oluyor, eşimin çok hoşuna gitti, sizin eşiniz de çok mutlu olacak :) Sevgiler

      Sil
  2. Ahh sen nasıl bir yeteneksin yahuuu
    mükemmel olmuş özellikle kitap kutu muazzammm
    kesinlikle fabrika çıkışı gibi muntazam

    ellerine binlerce kez sağlık

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah güne yorumunuz sayesinde çok güzel başladım, çookk teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Hepsi birbirinde güzel olmuş ellerinize,emeğinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim benden de sevgiler :)

      Sil
  4. hepsi ayrı bir güzel ama ben en çok beşikleri beğendin. Size bu konuda bir mail attım ama dönebilirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel çalışmalar bunlar...
    yakın zamanda bir beyefendiye "nasıl bir boyama hediye ederim" diye düşünmüş,vakit dar olduğu için eşine tepsi yapmıştım. keşke bu postu daha önce görme şansım olsaydı.
    özellikle eşinize boyadığınız kutuyu çok beğendim. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğendiğinize sevindim, sevgilerimle..

      Sil